Geef een straatkind een camera en zie de wereld... - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Renée Rijkhoek - WaarBenJij.nu Geef een straatkind een camera en zie de wereld... - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Renée Rijkhoek - WaarBenJij.nu

Geef een straatkind een camera en zie de wereld...

Blijf op de hoogte en volg Renée

14 September 2012 | Oeganda, Jinja

Woensdag hebben Jo-Anne en ik onze camera's aan Ivan en Carlos gegeven. Ze hebben een half uur lang de wereld vanuir hun oogpunt gefotografeerd. Door het kijken naar de foto's kom je er achter wat ze mooi, interessant en bijzonder vinden.

In een van mijn weblogs heette Carlos Tony vanwege privacy. Ik ben er echter achter gekomen dat ze het niet zo nauw nemen met privacy dus Tony en zijn beer waren dus Carlos en zijn beer. Carlos heeft een oranje t-shirt aan en Ivan een groen.

Geef je ogen de kost...

• 15 September 2012 - 11:23

Mams En Wil:

Hoi kind, wat een goed idee. De beleving is dan toch anders als je misschien verwacht. Mooi van die prepubers met Bobmarley/ hiphop gebaren, die je op MTV ook ziet en die ik vmbo- ers aan de overkant van mijn school ook zie maken. Mondialisering van muziek en mimiek. liefs

• 15 September 2012 - 12:50

Alexandra:

Oooh ik herken Oeganda echt zo van je foto's!!

Ben benieuwd wat je van Kampala vindt!
    Volgens mij maak je echt prachtige dingen mee... geniet ervan liefje!!