Mededelingen van de land- en tuinbouw - Reisverslag uit Mongu, Zambia van Renée Rijkhoek - WaarBenJij.nu Mededelingen van de land- en tuinbouw - Reisverslag uit Mongu, Zambia van Renée Rijkhoek - WaarBenJij.nu

Mededelingen van de land- en tuinbouw

Door: reneerijkhoek

Blijf op de hoogte en volg Renée

13 April 2011 | Zambia, Mongu

Wij zijn ondertussen backpackend in Lusaka aangekomen. In mijn geval was het: 'hey backpack, waar ga je met het meisje heen.' in plaats van anders om. We verblijven in het hostel waar we al eerder geslapen hebben. Dat was uiteraard weer dikke pret. Ik heb mijn Zud Afrikoans weer opgevijzeld. Het is zo onwerkelijk om in je eigen taal te praten met een Afrikaan. De respons die je krijgt is wel een beetje puzzelen maar... het is heel goed te verstaan.
Daarbij heb ik voor het eerst in twee maanden onder een warme douche gestaan. Ik kan jullie niet vertellen wat voor een luxe dat is. Ik was ons bad met koud water helemaal zat in Mongu.
Vandaag gaan we een visum voor Botswana en Zuid Afrika regelen want daar willen wij uiteraard heen.

In mijn volgende weblog zal ik nog een vervolg schrijven op 'maybe tomorrow' want wij hebben een prachtige bruiloft gehad en een merkwaardig vrijgezellen feest, waar ons geleerd werd hoe we een Afrikaanse man moeten "behandelen".

  • 13 April 2011 - 06:40

    Jannet Amsterdam:

    Ik wil je een hele fijne vakantie wensen. En ik kijk erg uit naar je verhaal over het vrijgezellen feest.

    veel liefs Jannet (Amsterdam)

  • 13 April 2011 - 09:49

    Mam En Erik:

    Veel pelzier en heel vele mooie ervaringen met z'n drietjes!! Keep in touch. xxx

  • 13 April 2011 - 14:48

    Diane:

    Heerlijk om nu lekker te gaan rondreizen en om na zo'n lange tijd onder een warme douche te kunnen! Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 46091

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Ethiopia!

01 September 2012 - 24 December 2012

Uganda it is!

15 Februari 2011 - 08 Juni 2011

Stage Zambia 2011

Landen bezocht: