Jarig in Mongu! Zondag 13 maart 2011 - Reisverslag uit Mongu, Zambia van Renée Rijkhoek - WaarBenJij.nu Jarig in Mongu! Zondag 13 maart 2011 - Reisverslag uit Mongu, Zambia van Renée Rijkhoek - WaarBenJij.nu

Jarig in Mongu! Zondag 13 maart 2011

Door: reneerijkhoek

Blijf op de hoogte en volg Renée

15 Maart 2011 | Zambia, Mongu

Het is jullie vast niet ontgaan dat ik zondag jarig was. Voor het eerst in mijn leven was het warm op mijn verjaardag! Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle lieve en leuke berichtjes die ik gedurende de dag ontvangen heb hier in den Afrique. Heel erg leuk!!

Ik heb eerst met mijn moeder, broer en oma’s geskypt. Dat was heel vreemd maar ook ontzettend leuk om toegezongen te worden via de computer. Op facebook stond een aangename verrassing te wachten: Daphne, Alexandra en Anne (vriendinnen uit Amsterdam) hadden een videoboodschap opgenomen en op you tube gezet. Hilarisch. Ook mama heeft dat gedaan maar het bestand is nog on his way to Africa. De postduif is nu eenmaal sneller dan het internet. Van haar heb ik mijn interrail treinkaart gekregen voor komende zomer. Europe, Here we come!
Vervolgens ben ik door de meiden en wat mede studenten opgehaald om naar Kasima te gaan: De Cariben aan de Zambezi. Daar hebben we de dag in de zon doorgebracht. De verrassing heeft even op zich laten wachten, maar vandaag (15 maart) was het af: Een jurk die ik op maat heb laten maken. Heel erg leuk! De foto’s volgen nog.

Rond vier uur arriveerde de medewerkers van de Malengua Basic school. Toen missis Mooto (zie weblog: Wereld vrouwendag) zich in badpak had gehesen, kon het feest echt beginnen. We hebben tot de avond viel gerelaxt, gedanst en gegeten op het strand. Voor een beeld van die dag verwijs ik door naar: https://picasaweb.google.com/105556043277384620953/WeblogJarigInMonguZondag13Maart2011#

Uiteindelijk zijn we met een groep van 21 man per minibus opgehaald om het feest voort te zetten in een bar vlakbij de campus. Om 21.00 viel de stroom uit dus zijn we naar huis gaan lopen. Ik kan met een heel tevreden gevoel terug kijken op een onvergetelijke 22ste verjaardag in Mongu!

  • 15 Maart 2011 - 20:35

    Marjanne Rijkhoek:

    dag schat, wat fijn dat je zo'n memorabele verjaardag kon hebben. Je hebt het goed daar en dat doet ons goed. Doe de Karin en Rianne de groeten. Groeten van Emma en Suzan (zie ook het Ghanaproject waar de I-pabo een flinke duit aan geleverd heeft. Verder groeten van Emma, Vera, Evira uit Dordrecht van Ghana 2010.
    liefs mam

  • 16 Maart 2011 - 19:03

    Diane:

    Ben zo blij voor je dat je een onvergetelijke zonnige 22ste verjaardag hebt gehad!! =D

  • 17 Maart 2011 - 10:58

    Ineke Peereboom:

    Ha Renée,
    Wat toevallig dat jij, net als ik, zondag jarig was. Van harte gefeliciteerd. Het ziet er allemaal uit als een mooie reis en een geweldige ervaring. Succes en pas goed op jezelf.
    Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 46092

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Ethiopia!

01 September 2012 - 24 December 2012

Uganda it is!

15 Februari 2011 - 08 Juni 2011

Stage Zambia 2011

Landen bezocht: